Tramitació de llicències – Temporada 24-25

INFORMACIÓ PER L’USUARI:

 

 

  1. Tramitació de llicència anual

Si teniu qualsevol dubte o incidència tècnica en la instal·lació de la App, sisplau, envieu un e-mail a suport@natacio.cat

2. Canvi de club

  • Quan es produeixi un canvi de Club, la renovació de la llicència ha de ser efectuada pel Club de Destinació. L’Esportista, Entrenador/a i Delegat/da haurà de contactar amb el Club de Destinació.

 

3. Llicència de vigència: Les persones Interessades en obtenir una llicència de vigència han d’omplir el següent formulari digital

Sol·licitud vigència llicència

Addicionalment el Club haurà d’aportar el document de compromís de vigència de llicència signat pel Clubi per l’esportista, o els seus representats si fos menor d’edat, indicant la durada de la llicència de vigència.
Trobareu aquest formulari a

             Document compromís de vigència

 

4. Cessió (Tramitació vàlida fins el 31/12/2024)

    • Primera gestió: El club cedent ha d’haver tramitat la llicència de l’esportista.
    • Segona gestió: Una vegada tramitada la llicència pel club cedent (i mai abans), el club de cessionari ha de sol·licitar la llicència per la pestanya de traspassos.

Sol·licitud cessions (engloba carta cessió, carta cessió wp inf. fem. i carta cessió wp juv.)

 

5. Consentiment: En la sol·licitud de llicència corresponent per a cada tipus i modalitat ha de constar el consentiment de la persona física mitjançant l’acceptació i coneixement dels Reglaments de la Federació Catalana de Natació i de la informació bàsica sobre protecció de dades.

 

6. D’acord amb la reglamentació vigent, tots els i les esportistes que participin en competicions oficials de la FCN hauran de disposar de la llicència federativa corresponent, una per a cada disciplina esportiva que practiquin. Així mateix i per donar compliment al que estableix el Decret 58/2010, tots els i les esportistes que estiguin sota la disciplina d’un Club (encara que només realitzin entrenaments) cal que tinguin la preceptiva llicència federativa que dóna cobertura als accidents esportius. Al mateix temps els Clubs, per a participar en competicions oficials, hauran de disposar d’un tècnic degudament inscrit en el ROPEC i tenir tramitada la corresponent llicència federativa. Caldrà també tramitar la llicència per a tot aquell personal (delegats o delegades de camp i d’equip, sanitari, auxiliar) que hagi d’intervenir en les competicions oficial

 

INFORMACIÓ IMPORTANT: COM ENVIAR INVITACIÓ DE CLUPIK (ABANS LEVERADE) PER A QUE UN USUARI ES FACI ADMINISTRADOR D’UN PERFIL

 

 

 

 

Política de Privacitat

Política de Privacitat

Barem de clubs

Si voleu consultar el barem de clubs segiu el següent enllaç

Normatives

Altres informacions

 

Patrocinadors


Turbo
DS
https://www.vbtravelgroup.com/

Institucions


Esportcat
Ajuntament de Barcelona
Diputació de Barcelona
UFEC

Col·laboradors


Johan Cruyff Institute
Museu Olímpic
ASISA
LA DOOBLE